Assistance 24/7
Call & Contact
Center

Usługi call i contact center świadczone na profesjonalnym poziomie to szansa na bezpośrednie i precyzyjne dotarcie do celowanej grupy odbiorców oraz skuteczny sposób na utrzymanie i wzmocnienie relacji z klientami.

APRIL Polska to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka. Nasze ponad 30-letnie doświadczenie na rynku ubezpieczeń i usług assistance pozwoliło nam na zbudowanie profesjonalnego działu call center i contact center, skutecznie wspierającego działania firmy w obszarze assistance w Polsce i za granicą. Usługi z zakresu call i contact center od wielu lat z powodzeniem świadczymy również dla klientów zewnętrznych.

Pracujemy w nowoczesnym centrum operacyjnym, zlokalizowanym w Warszawie, wyposażonym w 100 profesjonalnych stanowisk contact center, obsługiwanych przez doświadczonych konsultantów i specjalistów ds. obsługi klienta przez całą dobę. Ich liczba może zostać zwiększona na potrzeby zlecanych projektów.

Typowy zakres usług świadczonych przez Call & Contact Center APRIL Polska to m.in.:

  • przyjmowanie zgłoszenia szkód
  • obsługa infolinii
  • kampanie telemarketingowe
  • badanie rynku
  • obsługa baz danych

Usługi Call & Contact Center oferujemy m.in.:

  • towarzystwom ubezpieczeń
  • firmom z branży Car Fleet Management
  • bankom