April Polska: nowy klienci mimo pandemii

Bez kategorii

Wraz z rozbudową portfolio klientów April Polska zwiększyło w ostatnich miesiącach znacząco zatrudnienie. Rekrutacja przeprowadzona jeszcze podczas lockdownu wsparła obsługę assistance nowego klienta z branży automotive (znana marka z segmentu aut luksusowych, vanów, ciężarówek i autobusów). – Nawet pandemia nie przeszkodziła nam wywiązać się ze zobowiązań wobec naszych nowo pozyskanych klientów – komentuje Robert Świergocki, prezes April Polska.

April Polska inwestuje w rozwój kadry i zdobywa nowych klientów. Wdrożenie obsługi użytkowników pojazdów tej marki wymagało rozbudowania działu obsługi i wsparcia infrastruktury operacyjnej firmy: IT i zabezpieczenia biznesu. Dodatkowo wzmocniono standardy bezpieczeństwa i zrewidowano plany kontynuacji działalności na wypadek nieoczekiwanych zdarzeń. To głównie dzięki tak silnym zabezpieczeniom April Polska poradził sobie w najtrudniejszych wiosennych miesiącach.

Każdy nowy partner to dla nas doskonała okazja, aby przyjrzeć się dotychczasowym procesom, standardom i zabezpieczeniom. Mimo iż przykładamy na co dzień dużą wagę do szczegółów, przestrzegania standardów i wypracowanych procedur, to i tak zawsze jest miejsce na podniesienie poprzeczki.

mówi Robert Świergocki, prezes April Polska

Wzmocniony w ten sposób April Polska obsługuje platformę 24/7, która służy za kontakt klientów marki automotive w przypadków kłopotów na drodze i pytań związanych z użytkowaniem pojazdów (Roadside Assistance, Customer service, Connected services i inne).

Jeszcze w kwietniu i maju, w warunkach lockdownu i wszechobecnych ograniczeń, zrekrutowaliśmy agentów, supervisorów, a także managerów ds. jakości i wiedzy. Począwszy od połowy maja, przy udziale trenerów naszego partnera, intensywnie ich szkoliliśmy. Większość sesji treningowych oraz kończących każdą z nich testów jakościowych, odbywało się zdalnie. Zwieńczeniem tego procesu było finalne „go-live” w czasie wakacji.

dodaje Robert Świergocki

Obsługa polskich klientów marki przez April Polska jest częścią współpracy obejmującej zasięgiem większość regionu CEE – od Estonii na północy aż do Bułgarii i Macedonii na południu. April Polska koordynuje kilkanaście rynków świadczących usługi w równie dużej liczbie języków.

Wraz z naszymi spółkami partnerskimi na Litwie, Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii oraz Słowenii zapewnimy przez najbliższe kilka lat obsługę w kilkunastu językach środkowoeuropejskich. April Polska wybrano ze względu na doświadczenie w koordynacji projektów z zakresu assistance, likwidacji szkód i customer service na rynkach naszego regionu Europy.

podsumowuje Rafał Buczak, Business Development Manager (p.o. Dyrektora Sprzedaży i Marketingu) w April Polska
O czym nie wolno zapomnieć przed wylotem za granicę?
Podobne wpisy

April Polska: nowy klienci mimo pandemii

April Polska: nowy klienci mimo pandemii
Czytaj więcej