Organizacja call-center & Concierge

Organizacja call-center & Concierge

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz najnowocześniejszej technologii, jesteśmy w stanie świadczyć usługi call center na najwyższym światowym poziomie.

Usługa call center najczęściej obejmuje:

  • infolinię,
  • telemarketing,
  • wysyłkę bezpośrednią (mailing),
  • obsługę baz danych,
  • multimedialny contact center,
  • badania marketingowe.

Usługi call center to szansa na bezpośrednie i precyzyjne dotarcie do Klienta. Stwarzają możliwość lepszego poznania Klienta, co sprzyja nawiązaniu bliskiej relacji, wzmagającej jego satysfakcję oraz wspomaga proces budowania zaufania i lojalności.

Call center APRIL Polska Assistance to:

  • najnowsze rozwiązania teleinformatyczne (m.in. opracowany specjalnie dla nas, bazujący na technologii IP, system contact center, dedykowane aplikacje i bazy danych).
  • całodobowa dostępność
  • profesjonalny, wielojęzyczny personel,
  • niemal nieograniczone możliwości raportowania
  • możliwość nagrywania i archiwizowania wszystkich rozmów telefonicznych.

 

Concierge to pomoc w organizacji codziennych czynności, których zlecający nie może lub nie chce wykonać samodzielnie. Dzięki tej usłudze każdy może poczuć się ważny i wyjątkowy.

Ideą concierge jest zapewnienie organizacji prostych czynności, których Klient nie może lub nie chce organizować samodzielnie. Katalog usług pozostaje praktycznie nieograniczony i dostosowywany jest zawsze do oczekiwań konkretnej grupy Klientów.

Przykładowy zakres usług concierge:

  • całodobowa infolinia, gdzie uzyskać można informacje na temat: rozkładów jazdy komunikacji miejskiej, pociągów i autokarów,
  • informacje na temat repertuaru kin i teatrów, godzin otwarcia urzędów, danych teleadresowych firm oraz instytucji, dostępności aptek, serwisów samochodowych, bazy noclegowej w danym regionie oraz wiele innych, przydatnych informacji,
  • zorganizowanie dostawy określonych towarów (np. kwiatów, zakupów) pod wskazany adres,
  • zorganizowanie wypoczynku w wybranym miejscu poprzez rezerwację hotelu, pensjonatu, wycieczki, biletów lotniczych, kolejowych lub autokarowych,
  • zarezerwowanie, i na życzenie również dostarczenie pod wskazany adres, biletów na wybrany koncert, mecz, spektakl teatralny,
  • dokonanie rezerwacji w wybranej restauracji, klubie sportowym, centrum biznesowym, stacji obsługi pojazdów,
  • zorganizowanie usług drobnej pomocy drogowej,
  • przekazanie pilnej wiadomości,
  • zakup drobnych prezentów i ich wysyłka pod wskazany adres,
  • zorganizowanie serwisu assistance domowego - pomocy w przypadku awarii w domu, takiej jak na przykład: zatrzaśnięcie kluczy lub awaria sprzętu AGD.

Skontaktuj się z nami

APRIL to międzynarodowy holding ubezpieczeniowy powstały w 1988 roku we Francji (Lyon). Założyciel APRIL, Bruno Rousset, przyjął sobie za główny cel dostarczenie klientom kompleksowych i zarazem prostych rozwiązań ubezpieczeniowych.

Naszym działaniom przyświecają 4 podstawowe wartości: Prostota, Empatia, Wyobraźnia, Czas reakcji. Zgodnie z mottem Grupy "Zmieniamy oblicze ubezpieczeń", działamy tak, by uczynić rynek ubezpieczeń prostym i bardziej przyjaznym klientowi.