APRIL Polska

APRIL Polska Assistance

Odpowiednio dobrane ubezpieczenie to gwarancja pomocy w razie ewentualnych problemów

 

W czym możemy pomóc?

Assistance oznacza pomoc, udzielaną Ubezpieczonemu w trudnych, często niespodziewanych sytuacjach życiowych. Polega ona głównie na tym, że w razie nagłego lub nieprzewidzianego zdarzenia otrzymamy potrzebne wsparcie.
Dzięki potężnemu zapleczu i nowoczesnym technologiom, w tym najnowszym rozwiązaniom teleinformatycznym, połączonym z doświadczeniem i wysoką operatywnością, potrafimy także rozwiązać wiele problemów, które zaskakują każdego z nas w codziennym życiu – od typowej pomocy w przypadku wypadku czy stłuczki drogowej, poprzez fachową interwencję w razie awarii w domu, wsparcie medyczne po wypadku, po holowanie uszkodzonego samochodu, uzupełnienie paliwa czy wymianę koła, rezerwację biletów do kina lub teatru, konsultację prawną, uzyskanie informacji o dostępności lekarstw czy nawet umówienie określonych korepetycji dla dziecka.

Nieważne, gdzie się znajdujecie - w domu, w podróży czy w pracy - nasi specjaliści czuwają nad Waszym bezpieczeństwem przez całą dobę. Jeden telefon, to wszystko, co należy zrobić, aby uzyskać natychmiastową, profesjonalną pomoc.
Można się z nami kontaktować w dowolny, najwygodniejszy w danym momencie sposób, tzn. także poprzez sms, e-mail, faks.

Władze Spółki

Gregoire Ezanno

Zarząd: Prezes Zarządu

Piotr Włodarczyk

Zarząd: Członek Zarządu

Emmanuel Legras

Rada Nadzorcza

Beatrice Ollier

Rada Nadzorcza

Christophe Boutineau

Rada Nadzorcza

APRIL Polska Broker Sp.z o.o.

APRIL Polska Broker Sp.z o.o.

W kwietniu 2008 r. Ogólnopolska Grupa Brokerska Sp. z o.o. stała się częścią APRIL GROUP w ramach międzynarodowej strategii rozwoju tej grupy, która :

  • z wielkimi sukcesami działa we Francji od ponad 20 lat,
  • jest  notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Paryżu,
  • zakończyła rok 2007 rok w  obrotach 736 milionów euro.

"Być zaufanym doradcą, zarządzającym ryzykiem Klienta w sposób bardziej skuteczny niż On Sam"

Zakres usług

Zespół APRIL Polska Broker efektywnie przeprowadzi :

  1. badanie prawidłowości i poprawności zawartych umów ubezpieczenia,
  2. identyfikacje i ocenę ryzyk i zagrożeń wynikających z prowadzonej działalności,
  3. planowanie i organizację polityki ochrony ubezpieczeniowej,
  4. analizy porównawcze ofert Ubezpieczycieli wraz z rekomendacją najkorzystniejszej propozycji,
  5. przygotowywanie projektów dokumentów ubezpieczenia, wdrażanie programów,
  6. sprawowanie nadzoru nad wykonaniem umów ubezpieczenia,
  7. raportowanie realizacji programów, przygotowywanie statystyk szkodowych,
  8. administrowanie dokumentami ubezpieczeniowymi, prowadzenie bazy danych,
  9. reprezentowanie lub merytoryczny nadzór w procesie likwidacji szkód,
  10. szkolenia z zakresu prawa ubezpieczeniowego oraz procesu likwidacji szkód, przygotowywanie instrukcji i procedur.

OC DORADCY RESTRUKTURYZACYJNEGO

APRIL Polska Broker Sp. z o.o. przygotowała i prowadzi program obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej osoby posiadającej licencję doradcy restrukturyzacyjnego, pełniącej funkcję w postępowaniu restrukturyzacyjnym, upadłościowym lub egzekucyjnym.

Program został przygotowany zgodnie z ustawą z dnia 15 czerwca 2007 r. o licencji doradcy restrukturyzacyjnego oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2015 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej osoby posiadającej licencję doradcy restrukturyzacyjnego, pełniącej funkcję w postępowaniu restrukturyzacyjnym, upadłościowym lub egzekucyjnym.
Od 2014 roku program ubezpieczeń dla doradców restrukturyzacyjnych został rozszerzony o ubezpieczenia nadwyżkowe, które umożliwiają podwyższenie sumy gwarancyjnej nawet o 10 milionów złotych.
W przypadku pytań lub zainteresowania zawarciem ubezpieczenia zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod numerem telefonu: 
(22) 295-80-09, (22) 295-80-07 lub elektronicznie na e-mail: centrala.broker@pl.april.com

Władze spółki

Here is the members of our "Rada Nadzorcza" and our "Zarząd"

Sławomir Apelski

Prezes Zarządu, od 2011 roku stanowisko Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego OGB.

Emmanuel Legras

Rada Nadzorcza: Przewodniczący Rady Nadzorczej

Béatrice Ollier

Rada Nadzorcza: Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorcze

Dokumenty :

Krajowy Nadzór Finansowy

Krajowy Nadzór Finansowy

Pobierz
Zezwolenie na prowadzenie działalności

Zezwolenie na prowadzenie działalności

Pobierz
Decyzja o zmianie zezwolenia

Decyzja o zmianie zezwolenia

Pobierz

APRIL Polska Medbroker Sp.z o.o.

APRIL Polska Medbroker Sp.z o.o.

We wrzesniu 2008 r. Medbroker Sp. z o.o. (jako spółka zależna od APRIL OGB) stała się częścią APRIL GROUP w ramach międzynarodowej strategii rozwoju tej grupy, która :

  • z wielkimi sukcesami działa we Francji od ponad 20 lat,
  • jest  notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Paryżu,
  • zakończyła rok 2007 rok w  obrotach 736 milionów euro.

"Budowanie zaufania Klientów w oparciu o ich bogate doświadczenie i profesjonalizm"

Zakres usług

Zespół APRIL Polska Medbroker profesjonalnie oferuje :

  1. badanie prawidłowości i poprawności zawartych umów ubezpieczenia,
  2. identyfikacje i ocenę ryzyk i zagrożeń wynikających z prowadzonej działalności,
  3. planowanie i organizację polityki ochrony ubezpieczeniowej,
  4. analizy porównawcze ofert Ubezpieczycieli wraz z rekomendacją najkorzystniejszej propozycji,
  5. przygotowywanie projektów dokumentów ubezpieczenia, wdrażanie programów,
  6. sprawowanie nadzoru nad wykonaniem umów ubezpieczenia,
  7. raportowanie realizacji programów, przygotowywanie statystyk szkodowych,
  8. administrowanie dokumentami ubezpieczeniowymi, prowadzenie bazy danych,
  9. reprezentowanie lub merytoryczny nadzór w procesie likwidacji szkód,
  10. szkolenia z zakresu prawa ubezpieczeniowego oraz procesu likwidacji szkód, przygotowywanie instrukcji i procedur.

We współpracy z Partnerami, zespół APRIL Polska Medbroker jest gotowy do :

  1. organizacji ubezpieczeń indywidualnych, programów indywidualnych, branżowych,
  2. wyceny składników majątku dla celów ubezpieczeniowych,
  3. sporządzanie technicznych ekspertyz i technicznych analiz ocen ryzyka,
  4. organizacji usług rzeczoznawczych w procesie likwidacji szkód.
  5. organizacji usług Assistance:
    • komunikacyjnych
    • medycznych
    • technicznych
  6. prowadzenia zastępstwa prawnego w zakresie:
    • prawa spółek i transakcji handlowych
    • rynku papierów wartościowych
    • rozwiązywania sporów
    • prawa ubezpieczeń i reasekuracji
    • prawa budowlanego
    • prawa farmaceutycznego

Władze spółki

Sławomir Apelski

Prezes Zarządu, Od 01.01.2009r. pełni funkcję Prezesa Zarządu Medbroker Sp. z o.o.

Wojciech Marquardt

Rada Nadzorcza: Przewodniczący Rady Nadzorczej

Dorota Ziółek

Rada Nadzorcza: Członek Rady Nadzorczej

Andrzej Surowiecki

Rada Nadzorcza: Członek Rady Nadzorczej

Dokumenty :

Rejestr Brokerów

Rejestr Brokerów

Pobierz

Jakość

call center

Naszym najważniejszym celem jest dostarczanie najwyższej jakości usług oraz zapewnienie natychmiastowej, profesjonalnej pomocy Klientom w kraju i zagranicą.

Chcemy, aby nasz znak firmowy kojarzył się z zaufaniem i profesjonalizmem oraz z rzetelną i fachową obsługą.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wizerunek firmy tworzą ludzie. Jesteśmy dumni, że nasz zespół to wysoko wykwalifikowani i doświadczeni pracownicy. Nasi menedżerowie z bogatym doświadczeniem w zakresie ubezpieczeń oraz assistance, wraz ze sprawdzonym personelem operacyjnym, wykorzystują swoją wiedzę i profesjonalizm w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Mając do dyspozycji najnowocześniejsze narzędzia informatyczne i telekomunikacyjne, jesteśmy w stanie udzielić skutecznej pomocy nawet w najbardziej skomplikowanych i nieoczekiwanych sytuacjach, jakie mogą spotkać naszych Klientów w kraju i zagranicą. Podejmowanie natychmiastowych działań na całym świecie jest możliwe także dzięki profesjonalnym dostawcom usług, tworzących wyselekcjonowaną sieć naszych usługodawców.

Satysfakcja i zadowolenie Klienta są dla nas wartościami nadrzędnymi. Systematycznie kontrolujemy jakość pracy naszego Centrum Alarmowego oraz zespołu likwidacji szkód. Specjalnie stworzony dla tych celów system umożliwia stałe monitorowanie działań pracowników.

Nasze usługi świadczymy według najwyższych światowych standardów, czego dowodem jest przyznanie międzynarodowego certyfikatu jakości ISO 9001:2000.

W każdej sytuacji możesz na nas polegać!

certyfikat

APRIL to międzynarodowy holding ubezpieczeniowy powstały w 1988 roku we Francji (Lyon). Założyciel APRIL, Bruno Rousset, przyjął sobie za główny cel dostarczenie klientom kompleksowych i zarazem prostych rozwiązań ubezpieczeniowych.

Naszym działaniom przyświecają 4 podstawowe wartości: Prostota, Empatia, Wyobraźnia, Czas reakcji. Zgodnie z mottem Grupy "Zmieniamy oblicze ubezpieczeń", działamy tak, by uczynić rynek ubezpieczeń prostym i bardziej przyjaznym klientowi.