Kariera

Img

W APRIL Polska Assistance ludzie są najważniejsi. Wiemy, że największą wartością firmy są jej pracownicy. To dzięki ich zaangażowaniu oraz pomysłom nieustannie rozwijamy się i odnosimy sukcesy.

Wartości, które cenimy najbardziej to: kreatywność, sumienność i zaangażowanie. Inwestujemy w naszych pracowników, dbamy o ich rozwój oraz poszerzanie kompetencji, doceniamy rzetelność i zaangażowanie. Dokładamy wszelkich starań, aby atmosfera pracy w naszej firmie była jak najlepsza.

Wszystkim pracownikom oferujemy m.in.:

  • stabilną pracę w międzynarodowej fimie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,

  • narzędzia pracy adekwatne do zajmowanego stanowiska,

  • atrakcyjne wynagrodzenie i system świadczeń dodatkowych,

  • przyjazną atmosferę pracy.

Proces rekrutacji

1. Zamieszczenie ogłoszenia rekrutacyjnego - określającego profil poszukiwanego pracownika, zadania na danym stanowisku oraz oczekiwania i wymagane kompetencje .

2. Złożenie aplikacji przez kandydata - osoby zainteresowane pracą w APRIL Polska Assistance proszone są o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja@pl.april.com

3. Analiza nadesłanych życiorysów i wstępna selekcja kandydatów – dokonywana jest przez Dyrektora Działu, do którego aktualnie poszukujemy pracownika. Wszystkie zgłoszenia analizowane są pod kątem naszych oczekiwań i kwalifikacji kandydata. Wybrani kandydaci zapraszani są na spotkanie.

4. Rozmowa kwalifikacyjna – kandydaci spotykają się z Dyrektorem Działu, do którego aplikują. Na tym etapie weryfikujemy merytoryczne przygotowanie kandydata do pracy na wybranym stanowisku – jego wiedzę, doświadczenie i motywację oraz sprawdzamy poziom znajomości języków obcych (gdy jest wymagana).

5. Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i złożenie oferty – po pozytywnym przejściu rozmowy kwalifikacyjnej, wybranemu kandydatowi składana jest oferta pracy w APRIL Polska Assistance. Po akceptacji warunków, pozostaje tylko dopełnienie wszelkich formalności związanych z zatrudnieniem.

6. Rozpoczęcie pracy – każdy nowy pracownik, w pierwszym okresie zatrudnienia przechodzi przez cykl szkoleń przygotowujących do pracy w APRIL Polska Assistance.

Aktualne oferty pracy

Aktualnie do Działu Handlowego poszukujemy :

Sales Support Specialist | Miejsce pracy: Centrum Warszawy | Nr ref. DH/01/2016

Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy APRIL, która od 1987 roku projektuje, zarządza i dystrybuuje rozwiązania ubezpieczeniowe i assistance dla osób indywidualnych oraz firm. APRIL Polska Assistance od ponad 20 lat specjalizuje się w dostarczaniu najwyższej jakości usług assistance, a także likwidacji szkód na całym świecie. Udzielamy pomocy i wsparcia klientom w trudnych i często niespodziewanych sytuacjach życiowych. Globalny zasięg wraz z profesjonalną kadrą gwarantuje bezpieczeństwo naszym Klientom przez 365 dni w roku i 24h na dobę. Jeżeli jesteś osobą otwartą, dynamiczną, kreatywną, komunikatywną i lubisz pracę w zespole, dołącz do nas, bo właśnie Ciebie szukamy!

Podstawowe obowiązki:

  • współpraca, komunikacja z dystrybutorami produktów APRIL oraz administracja sprzedaży (raporty, dokumenty, umowy, licencje, administracja procesem rejestracyjnym w KNF - system RAU)
  • zarządzanie procesem polisowania i obsługi Klientów
  • kontakty z Klientami za pomocą środków komunikacji elektronicznej i mediów społecznościowych
  • udział w projektach marketingowych, głównie w oparciu o narzędzia elektroniczne (np. kampanie adwords, zarządzanie segmentami, pozycjonowanie produktów)

Szukamy osób, które:

  • są kreatywne, lubią samodzielnie myśleć, szukać rozwiązań w stresujących sytuacjach
  • znają języki obce (angielski wymagany, francuski, niemiecki lub inne będą dodatkowym atutem)
  • posiadają doświadczenie związane ze sprzedażą, szkoleniami, wsparciem procesów sprzedażowych
  • są otwarte, życzliwe i lubią pracować w zespole

Poza wynagrodzeniem oferujemy:

  • zdobywanie doświadczenia w międzynarodowej firmie i stabilne zatrudnienie na umowie o pracę.
  • pracę w centrum Warszawy (rewelacyjna komunikacja: metro, tramwaje, autobusy, kolej podmiejska)
  • ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę
  • dodatkowe korzyści socjalne w postaci ubezpieczeń zdrowotnych, kart sportowych itp.
  • wsparcie w rozwoju osobistym (nauka języków)

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres: kariera@pl.april.com (w temacie prosimy o wpisanie numeru referencyjnego – DH/01/2016). Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.

Pracownik Działu Likwidacji Szkód | Miejsce pracy: Warszawa

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny),
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów,
  • umiejętność obsługi komputera (Ms Office, środowisko Windows)
  • rzetelność i odpowiedzialność,
  • zdolność do szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych,
  • wysoka kultura osobista.

Za dodatkowe atuty uznamy:

  • co najmniej roczne doświadczenie przy likwidacji szkód zagranicznych,
  • znajomość problematyki ubezpieczeniowej,
  • dobrą lub bardzo dobrą znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków:

  • merytoryczna likwidacja szkód zagranicznych komunikacyjnych lub osobowych,
  • prowadzenie akt szkodowych w systemie informatycznym dedykowanym pracownikom LKW,
  • współpraca z zagranicznymi oddziałami APRIL.

Ze swojej strony oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej,
  • możliwość niesienia pomocy innym,
  • atrakcyjne wynagrodzenia i szkolenia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres: rekrutacja@pl.april.com

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.

Specjalista Działu Operacyjnego | Miejsce pracy: Warszawa

  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów,
  • umiejętność obsługi komputera (Ms Office, środowisko Windows)
  • rzetelność i odpowiedzialność,
  • zdolność do szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych,
  • wysoka kultura osobista.

Za dodatkowe atuty uznamy:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość problematyki ubezpieczeniowej,
  • dobra znajomość jednego z wymienionych języków: francuski, włoski, niemiecki, hiszpański.

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa Klientów oraz organizowanie pomocy assistance w Polsce i za granicą,
  • koordynowanie pracy dostawców usług assistance w Polsce i za granicą,
  • współpraca z zagranicznymi oddziałami APRIL.

Ze swojej strony oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej,
  • możliwość niesienia pomocy innym,
  • elastyczny czas pracy (praca zmianowa) 24/7/365
  • atrakcyjne wynagrodzenia i szkolenia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres: rekrutacja@pl.april.com

APRIL to międzynarodowy holding ubezpieczeniowy powstały w 1988 roku we Francji (Lyon). Założyciel APRIL, Bruno Rousset, przyjął sobie za główny cel dostarczenie klientom kompleksowych i zarazem prostych rozwiązań ubezpieczeniowych.

Naszym działaniom przyświecają 4 podstawowe wartości: Prostota, Empatia, Wyobraźnia, Czas reakcji. Zgodnie z mottem Grupy "Zmieniamy oblicze ubezpieczeń", działamy tak, by uczynić rynek ubezpieczeń prostym i bardziej przyjaznym klientowi.